powered by Surfing Waves

Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Το Παιχνίδι του Δημαρχιακού Στέμματος. Επεισόδιο 2, Σεζόν 3.

Το κυνήγι της εξουσίας, οι προδοσίες, οι δολοπλοκίες, τα πάθη, οι έρωτες, η μαγεία και η εκδίκηση παρασύρουν τους παίχτες στο πιο εθιστικό παιχνίδι από όλα: το" Παιχνίδι του Δημαρχιακού Στέμματος " στο Δήμο Μαντουδίου, Λίμνης και Αγίας Άννας. Επεισόδιο 2,   Σεζόν 3. Έγκριση Τεχνικού Πρόγραμματος 2018. η φώτο είναι από παρόμοια γνωστή Αμερικάνικη σειρά με τίτλο " Παιχνίδι του Στέμματος", γνωστής και σαν  Game of Thrones


Τεχνικό Πρόγραμμα 2018 επεισόδιο 2. σεζόν 3.

Κατά την εισήγηση του Τεχνικού προγράμματος 2018 στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 28.11.17   ο υπάλληλος της Τεχνικής Υπηρεσίας  κ. Μπενετής ανέφερε ότι οι οι περισσότεροι Πρόεδροι των Τοπικών Κοινοτήτων, έχουν καταθέσει τις προτάσεις τους βάσει αυτών των προτάσεων συντάξαμε το τεχνικό πρόγραμμα.  Ολοκληρώνοντας ότι  είναι δεκτή κάθε διαφοροποίηση που θέλουν οι Σύμβουλοι και ότι δεν υπάρχει αντίρρηση για  διορθώσεις και αλλαγή
προτεραιοτήτων.


Τι απάντησαν;



Παπαμήτσος Κων/νος ((πρόεδρος ΤΚ Αγίας Άννα.)

- άμεση αντικατάσταση της στέγη του παλιού κτιρίου του  Γυμνάσιου της Αγ. Άννας, μετη στέγη του παλιού κτιρίου( κόστος 40.000 χονδρικά)

 Στεργίου Ιωάννης
"Δεν θα το ψηφίσω το τεχνικό πρόγραμμα του 2018, μακάρι να υλοποιήσετε
τα τεχνικά προγράμματα του 2015, 2016, 2017 " (τα οποία καταψήφισε) "και φέρτε όσα τεχνικά
προγράμματα θέλετε μετά και να έχετε και τη θετική μας ψήφο".

Παζάρας Βασίλειος
" ας δούμε κ. Πρόεδρε τα αποτελέσματα της άκυρης ψήφισης των
τεχνικών προγραμμάτων, των προϋπολογισμών και των αναμορφώσεων τους
των προηγούμενων ετών. Δεν πληρώθηκαν οι πυροφύλακες το 2015. Δεν
πληρώθηκαν τα μηχανήματα που συντήρησαν τους δρόμους το ίδιο έτος, δεν
πληρώθηκαν τα καύσιμα που κατανάλωσαν τα μηχανήματα"...." Δεν πληρώθηκαν ταμισθώματα που καταβάλουμε για το ΚΑΠΗ που νοικιάζουμε στο Μαντούδι.
Δεν πληρώθηκαν τα τηλεφωνικά τέλη αυτών των δύο μηνών, δεν
πληρώθηκαν οι μισθοί των Αντιδημάρχων και των Προέδρων των Τοπικών
Κοινοτήτων. Τι μπορούμε να πούμε κ. Πρόεδρε σ' αυτούς, ότι δε φταίμε εμείς,
αλλά ο Χατζηπετρής; Εμείς λέω φταίμε. Θα πρέπει…
Θα πρέπει κ.Πρόεδρε να τα σκεφτούμε όλα αυτά και να πράξουμε
διαφορετικά, να πράξουμε αλλιώς και το αλλιώς είναι προς την κατεύθυνση
του οφέλους των συνδημοτών μας, προσωπικά αυτό προσπαθώ να κάνω κι
αυτό θα συνεχίσω να το κάνω. Ψηφίζω…"


Λιαγκάκης Ευστάθιος:

"........ Ούτε για εκείνο δεν έχουμε καύσιμα, αλλού έχουμε καύσιμα όμως.Τι φταίει, να όλα αυτά φταίνε. Φταίει η αντιπαλότητα εδώ πέρα, κολοκύθια
στο πατερό φταίει! Κι αυτοί παίζουν παιχνίδι και ο άλλος παίζει παιχνίδι.
Πέρσι δηλαδή που βάλανε δεν το ψηφίζανε στην αρχή, βάλανε μετά
προτάσεις, το ψηφίσανε. Ε, τι υλοποιήθηκε; Και καθόμαστε τώρα εδώ πέρα
και λέμε κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας.
.........Δηλαδή γιατί να καθόμαστε και να συζητάμε και να παίρνουμεστόμφο, και να λέει ο Παζάρας αυτά που λέει, για να δικαιολογήσει προφανώς
άλλα πράγματα, γιατί δεν μπορεί να πει ότι αυτή η πολιτική που εφαρμόζεται
εδώ μέσα έχει καταντήσει το Δήμο σ' αυτά που τον έχει καταντήσει. Γι αυτό τα
λέει αυτά τώρα και πάει να παίξει κι αυτός σε αυτό το παιχνίδι."


Κουκουρίκος Ηλίας:

 1. συνέχιση του γηπέδου των Ροβιών (51.000 ευρώ, αφαιρέστε τα από τα 35.000 από το έργο ασφαλτοστρώσεις οδών Ροβιές-Μαρούλι, Ροβιές-Ηράκλη και  5.000 από το έργο επισκευή αγροτικού ιατρείου)

2. ανάπλαση του τετραγώνου έξω από το κτίριο Μελά (15.000 από τα λεφτά για την κατασκευή τεχνικών για αντιπλημμυρική προστασία στη Λίμνη).

3. επέκταση του φωτισμού στη Λίμνη. Στο νεκροταφείο από πάνω ο δρόμος που πάει προς του Προφήτη Ηλία, έχει 4-5 σπίτια και ένα στύλο   στο Αγνάντι, της Βαγγελίτσας της Τσαμπάνη (( 5.000 από τις 35.000 για ασφαλτοστρώσεις στη Λίμνη)

 4. βελτίωση και ασφαλτόστρωση του παραλιακού δρόμου που συνδέει την Κρύα Βρύση με
την παραλία Αγ. Άννας (20.000 από την κατασκευή τεχνικών προσπέλασης ποταμού σύνδεσηςΣκεπαστή-Αμέλαντες. 35.000 βάζουμε στις ασφαλτοστρώσεις Ροβιές-Μαρούλι, Ροβιές-Ηράκλης,)

 5. κάποια έργα και στα δημοτικά σχολεία.

 Αρβανίτης Παναγιώτης
-οδοποιία  στη Βλαχιά και βάζαμε 2.000 και
-οδοποιία   παραλία της Αγ. Άννας προς το Αχλάδι.  -οπωσδήποτε κάποια έργα, αυτά που έχουμε πει, στο Κυμάσι (το κτήμα δεν το παραδίδουμε άνευ
όρων).

 Βούλγαρης Αναστάσιος
"Δηλαδή τι να ψηφίσω; Τι να ψηφίσω; Τα ίδια έργα επί τέσσερα χρόνια; Τι να ψηφίσω; Που δεν έγινε τίποτα; Τι να ψηφίσω;"....
- τα έργα που βάλαμε  να γίνουν στο Κυμάσι........

"Και όλα αυτά που είπανε οι υπόλοιποι συνάδελφοι συμφωνώ, γι αυτό και δε
θα ψηφίσω το τεχνικό πρόγραμμα για άλλη μια φορά."

Γιαννιός Κων/νος: 
 "Λοιπόν, όσον αφορά τώρα το τεχνικό πρόγραμμα, ούτε εγώ θα το ψηφίσω,
βέβαια θα το ψηφίσω εφόσον και όταν ενσωματωθούν οι προτάσεις των
συναδέλφων που ακούστηκαν σήμερα είμαι πρόθυμος να το ψηφίσω. Αυτή
τη στιγμή δε θα το ψηφίσω."




Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α
Από το πρακτικό της αρίθμ.18 / 28-11-2017 συνεδρίασης του Δημοτικού
Συμβουλίου Αριθμός Απόφασης Νο 146 /2017

ΘΕΜΑ: Έγκριση τεχνικού Προγράμματος Δήμου Μαντουδίου-
Λίμνης-Αγ. Άννας έτους 2018

Ο Πρόεδρος έδωσε το λόγο στον υπάλληλο της Τεχνικής Υπηρεσίας του
Δήμου κ. Μπενετή Ανδρέα,ο οποίος είπε:
«Λοιπόν με το άρθρο 3852/2010 το άρθρο 266 κάθε χρόνο γίνεται το τεχνικό
εφαρμόζεται στο ετήσιο πρόγραμμα δράσης, το οποίο αποτελεί μέρος του και
επισυνάπτεται. Με βάση τη διαδικασία ζητούμε από τους Προέδρους, με
επιστολή να αναφέρουν τις ελλείψεις που έχουν προκειμένου να συντάξουμε
το τεχνικό πρόγραμμα. Εάν δεν απαντήσουν σε ένα μήνα, συνεδριάζει η
Εκτελεστική Επιτροπή και συντάσσει το τεχνικό πρόγραμμα και το οποίο
έρχεται ολοκληρωμένο στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Από ότι έχω δει οι περισσότεροι Πρόεδροι των Τοπικών Κοινοτήτων, έχουνε
καταθέσει τις προτάσεις τους. Βάσει αυτών των προτάσεων συντάξαμε το
τεχνικό πρόγραμμα. Και είναι αυτό το οποίο έχουμε στο φάκελο το οποίο
παρουσιάζεται.
Από κει και πέρα είναι δεκτή κάθε διαφοροποίηση που θέλουν οι Σύμβουλοι.
Δεν έχω καμία αντίρρηση να το διορθώσουμε και να βάλουμε
προτεραιότητα».
Στη συνέχεια ο πρόεδρος έδωσε το λόγο στους πιο κάτω:
Παπαμήτσος Κων/νος ,Πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας Αγ. Άννας : Θα
ήθελα να προτείνω μια αλλαγή στο τεχνικό πρόγραμμα σε ότι αφορά την Αγ.
Άννα. Προέκυψε ένα καινούργιο πρόβλημα με το Γυμνάσιο της Αγ. Άννας, με
τη στέγη του παλιού κτιρίου, η οποία χρίζει άμεσης αντικατάστασης. Αυτή δεν
έχει γραφτεί στο τεχνικό πρόγραμμα, γιατί όταν γίνανε οι προτάσεις δεν είχε
εντοπιστεί το πρόβλημα. Πήγαμε με κάποιο μάστορα και την είδαμε τη στέγη,
έχει πρόβλημα και στα κεραμίδια και στα ξύλα. Σε μια συζήτηση που κάναμε
με τον προϊστάμενο της Τεχνικής Υπηρεσίας κι έκανε ένα πρόχειρο
προϋπολογισμό κοστίζει γύρω στις 40.000 χονδρικά.
Τώρα εγώ ζητάω από σας να ψηφίσετε να ενταχθεί στο τεχνικό πρόγραμμα
αυτό, από κει και πέρα για τα χρήματα ή αν μπορούν να δοθούν από κάποιο
άλλο διαφορετικό κωδικό που υπάρχει για σχολικά κτίρια ή αν θα πρέπει να
αφαιρεθούν από τα χρήματα που αντιστοιχούν στην Αγία Άννα να το
κοιτάξουν οι υπηρεσίες αυτό το πράγμα. Απλώς χρίζει άμεσης
αντικατάστασης αν ρίξει κάποιο πιόνι το χειμώνα, πιθανόν να έχουμε και
πρόβλημα να πέσει και η στέγη. Τα ξύλα είναι σάπια, υπάρχουν και
φωτογραφίες, εγώ αν θέλετε μπορώ να τις καταθέσω και στο Προεδρείο τις
φωτογραφίες από την κατάσταση που βρίσκεται η στέγη. Τι έχει; είναι το
ταβάνωμα το μπαγλαντέ, από κει και πάνω εκεί καδρόνια, τα δοκάρια με

καδρονάκι με κεραμίδι, ούτε καν πέτσωμα, ούτε καν ασφαλτόπανο τίποτα η
στέγη. Μόνο καδρονάκι και κεραμίδι. Είναι σχεδόν το 40% των κεραμιδιών
σπασμένα!
Στεργίου Ιωάννης: Είναι νομίζω η πρώτη φορά που έρχεται το τεχνικό
πρόγραμμα σε δημόσια συνεδρίαση, παρότι υπήρχε σε προηγούμενες
προσκλήσεις, νομίζω και στην προηγούμενη που δεν έγινε συνεδρίαση, δεν
προχώρησε.
Πολύ σύντομα θα πω, γιατί είναι το 4ο τεχνικό πρόγραμμα το οποίο
εισηγείται η παρούσα δημοτική αρχή στο Δημοτικό Συμβούλιο. Βέβαια, θα πω
ότι όπως και στις προηγούμενες παρατηρήσεις τις οποίες είχαμε κάνει ως
δημοτική παράταξη, απουσιάζει λοιπόν ο απολογισμός, βέβαια απουσιάζει και
ο κ. Δήμαρχος, το έχω ξαναπεί πολλές φορές. Μπορεί να μην είναι
υποχρεωμένος βάσει του κανονισμού λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου
και του κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων να παρίστανται, αλλά όταν βγαίνει και
διαρρηγνύει τα ιμάτιά του, ότι τόσο σοβαρά θέματα, απαξιώνονται και δεν
περνάνε από το Δημοτικό Συμβούλιο, όπου λέει πάντα, επιλέγει το δρόμο της
φυγής στα σοβαρά θέματα. Αυτά εν πάση περιπτώσει για την ιστορία.
Να πω ότι φέτος έκανε και κάτι άλλο, μας απέστειλε ένα έγγραφο στις 10
Αυγούστου και έχει ζητήσει από τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου να
καταθέσουν προτάσεις και απόψεις γύρω από τη σύνταξη του τεχνικού
προγράμματος του 2018.
Προσωπικά για μένα αυτό είναι θράσος, το λέω δηλαδή ευθέως ότι είναι
θράσος. Όταν έρχεσαι σε ένα 4ο τεχνικό πρόγραμμα το οποίο εισηγείσαι για
ψήφιση και οι απόψεις και οι προτάσεις οι οποίες έχουν κατατεθεί και τα ίδια
τα τεχνικά προγράμματα, τα οποία είχαν ψηφιστεί αυτό το συλλογικό όργανο,
έχουν πεταχθεί στον κάλαθο των αχρήστων, αν μη τι άλλο θεωρώ πρόκληση
να ζητάς έτσι τις προτάσεις των Δημοτικών Συμβούλων.
Δε θα μακρηγορήσω, η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στο Δήμο είναι
γνωστή και μη εξαιρετέα.
Βέβαια ο Δήμαρχος έχει τη συνήθη τακτική, να λέει ότι φταίνε όλοι οι άλλοι,
εκτός από αυτόν, τα έχουμε πει πολλές φορές, από κει και πέρα ο καθένας ας
αναλάβει τις ευθύνες.
Να πω, ότι το τεχνικό πρόγραμμα δεν είναι μια απλή διαδικασία, όπως
συνηθίζεται να λέγεται, είναι μια σοβαρή συζήτηση, γιατί ουσιαστικά
αποτυπώνει και την οικονομική κατάσταση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και
βέβαια και του δικού μας Δήμου.
Και να πω και κάτι, ουδέποτε έγινε συζήτηση, εγώ το λέω και το
επαναλαμβάνω πολλές φορές, για τις τεράστιες περικοπές που έχει υποστεί η
Α/θμια Τοπική Αυτοδιοίκηση, αλλά και για την περαιτέρω μείωση κατά
214.000.000 που προβλέπει ο κρατικός προϋπολογισμός για τους Δήμους
της χώρας για το 2018. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι συνεχώς συρρικνώνονται.
Καμία συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για πόρους θεσμοθετημένους, οι
οποίοι εν μία νυχτί, και με διαδικασίες φαστ τρακ καταργηθήκανε, όπως ήταν
ο φόρος ζύθου, όπως ήτανε το τέλος χρήσης βοσκοτόπων, τέλη
παρασιριοχών Δημοσίου και άλλα.
Καμία συζήτηση για τον αποκλεισμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από τη
διαχείριση των πόρων ΕΣΠΑ. Και βέβαια καμία κουβέντα για την μη απόδοση
των παρακρατηθέντων δεύτερης γενιάς, που είναι από το 2010 μέχρι το 2016
ποσό το οποίο ξεπερνάει τα 13 δις ευρώ.
Αυτές είναι οι συζητήσεις που κατά την άποψή μου και κατά την άποψη της
δημοτικής μας παράταξης πρέπει να γίνεται μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο για
το πού οδηγείται η Α/βάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση και με τι τρόπους θα

μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε πόρους για να επιτελέσουμε το σκοπό και το
ρόλο τον οποίο έχουμε κληθεί.
Να πω, ότι πρόσφατα ήρθε μία απόφαση και δεν είχε το θάρρος η δημοτική
αρχή, και αναφέρομαι δηλαδή για την μεταφορά των αποθεματικών των
Δήμων, την υποχρεωτική μεταφορά στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.
Όλοι οι Δήμοι πήραν αποφάσεις, όλοι οι Δήμοι πρόβαλαν να πούμε
αντιστάσεις και προτάσεις, εμείς ούτε σε αυτά τα θέματα.
Τέλος πάντων για να μην κουράζω, όπως είπα θα είμαι πολύ σύντομος, το
τεχνικό πρόγραμμα το οποίο έχει κατατεθεί, και για το 2018, είναι ένα
πρόγραμμα κατατμήσεων. Δηλαδή αν το παρακολουθήσει κανείς και έχει
στοιχειωδώς την εμπειρία των έργων, είναι ένα πρόγραμμα κατατμήσεων και
νομίζω ότι συγκρούεται και με τελευταίες εγκυκλίους και αποφάσεις, οι οποίες
βάζουν φρένο ας πούμε στις κατατμήσεις των έργων.
Είναι ένα δύσκολο, είναι ένα πρόγραμμα που δύσκολα θα εκτελεστεί αν
τελικά ψηφιστεί και αποφασίσει η δημοτική αρχή να το υλοποιήσει, γιατί
δυστυχώς τα δείγματα γραφής για τα προηγούμενα τεχνικά προγράμματα δεν
ήταν τα αναμενόμενα. Δεν έχει υλοποιηθεί τίποτα.
Ενδεικτικά αναφέρω, ότι μέσα, λέει στο τεχνικό πρόγραμμα παράδειγμα
φωτισμός Αγ. Άννας. Για ποιον φωτισμό παράδειγμα αναφέρεστε; Είναι
γενικό και αόριστο; Ή για τον φωτισμό της εισόδου της Αγ. Άννας, ο οποίος
αποξηλώθηκε σε όλη την είσοδο, ένα έργο το οποίο είχε εκτελεστεί και
δυστυχώς απομακρύνθηκαν κολώνες, φωτιστικά, δεν ξέρω, πιθανόν και
καλωδιώσεις. Αντί να φτιάχνουμε και να επεκτείνουμε το δημοτικό φωτισμό,
χαλάμε. Και ξέρετε ότι αυτές οι παρεμβάσεις δεν είναι ανώδυνες, υπάρχουν
ευθύνες. Δηλαδή αυτά είναι εκτελεσμένα έργα τα οποία είναι μέσα από
χρηματοδοτικά προγράμματα. Και παρακαλώ κ.Αντιδήμαρχε να μας πείτε
μετά, που πήγαν αυτά τα φωτιστικά;
Ναι, το αν ήταν ή δεν ήτανε, εγώ ξέρω λοιπόν ότι εκεί πέρα υπήρχαν
φωτιστικά στην πεζοδρόμηση τα οποία λειτουργούσαν και ήταν αναμμένα και
δε λέω αν γίνανε στη δική μας περίοδο ή γίνανε στην προηγούμενη, δεν έχει
σημασία, και ήρθανε κάποιοι άλλοι και αναφέρομαι στην παρούσα δημοτική
αρχή τα οποία τα ξήλωσε. Αναφερόμαστε στο γήπεδο των Ροβιών, υπάρχουν
ευθύνες κι εκεί.
Μην τα προσπερνάτε κάποια πράγματα έτσι και νομίζετε ότι είναι ανώδυνα.
Εκεί έχει εκτελεστεί ένα έργο, έχει γίνει από κάτω ένα έργο αποστράγγισης, το
οποίο έχει κόστος, έχει πληρωθεί από χρήματα των δημοτών κι αυτό το έργο
να πούμε έχει εγκαταλειφθεί, καταστρέφεται και καταστρέφεται από τη δίκη
σας αδράνεια.
Εν πάση περιπτώσει όμως και πολλά άλλα θα μπορούσα να αναφέρω για
να μην κουράζω.
Δεν θα το ψηφίσω το τεχνικό πρόγραμμα του 2018, μακάρι να υλοποιήσετε
τα τεχνικά προγράμματα του 2015, 2016, 2017 και φέρτε όσα τεχνικά
προγράμματα θέλετε μετά και να έχετε και τη θετική μας ψήφο.

Παζάρας Βασίλειος: Συζητάμε σήμερα το τεχνικό πρόγραμμα του 2018,
είμαστε όλοι πλούσιοι σε εμπειρίες τις οποίες αποκομίσαμε από τα άκαιρα
ψηφίσματα των τεχνικών προγραμμάτων των προϋπολογισμών και των
αναμορφώσεών τους των προηγούμενων ετών.
Έχουμε εμπειρίες, γιατί τα αποτελέσματά τους τα έχουμε υποστεί, τα έχουμε
βιώσει. Τεχνικά προγράμματα, προϋπολογισμοί και αναμορφώσεις, όλα αυτά
πάνε μαζί, για να λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη, όλα αυτά ήταν η
αφορμή για να μην ψηφιστούν έγκαιρα και να μην παραχθεί έργο.
Οι αιτίες δεν είναι πολλές, αλλά είναι μία και μόνο μία. Είναι η αντιπαλότητα
που υπάρχει μεταξύ ημών εξ υμών και του Δημάρχου. Το -η του πρώτου

ημών είναι το και "η" και του δεύτερου το "υ". Η αντιπαλότητα αυτή υπάρχει
και σήμερα, συνεχίζεται και όσο περνάει, καλά κάνετε..
Και όσο περνάει ο καιρός αυτή μάλλον θα μεγαλώνει. Το χάσμα που
ανοίχτηκε και ανοίγεται δεν θα κλείσει. Η πλειοψηφούσα παράταξη συνεχίζει
να υπάρχει και ως παράταξη, όπως εκλέχθηκε. Δεν έχουμε δει καμία
ανεξαρτητοποίηση, δε μιλάω για παραίτηση…
Αλλά ανεξαρτητοποίηση, μάλλον δε θα δούμε κι αυτό γιατί
ανεξαρτητοποίηση σημαίνει μη συμμετοχή αυτού που ανεξαρτητοποιείται σε
αξιώματα. Ανεξαρτητοποίηση σημαίνει ότι δε θα είχαμε Πρόεδρο του
Δημοτικού Συμβουλίου από Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφούσας
παράταξης που ανεξαρτητοποιήθηκε. Ανεξαρτητοποίηση σημαίνει ότι δε θα
είχαμε.
Τώρα ας δούμε κ. Πρόεδρε τα αποτελέσματα της άκυρης ψήφισης των
τεχνικών προγραμμάτων, των προϋπολογισμών και των αναμορφώσεων τους
των προηγούμενων ετών. Δεν πληρώθηκαν οι πυροφύλακες το 2015. Δεν
πληρώθηκαν τα μηχανήματα που συντήρησαν τους δρόμους το ίδιο έτος, δεν
πληρώθηκαν τα καύσιμα που κατανάλωσαν τα μηχανήματα…
Η μη ψήφιση του τεχνικού προγράμματος αυτές τις συνέπειες έχει. Εγώ θα
τις υπενθυμίσω για να γραφτούν στα πρακτικά και να τις ακούσουν οι
συνδημότες. Λέω δεν πληρώθηκαν τα καύσιμα που κατανάλωσαν τα
μηχανήματα που χρησιμοποιήθηκαν κατά την κατάσβεση της πυρκαγιάς που
εξερράγη το καλοκαίρι του 2016. Δεν πληρώθηκαν οι καταστηματάρχες.
Δεν πληρώθηκαν τα καύσιμα, για τον προϋπολογισμό δεν είναι στο τεχνικό
πρόγραμμα αυτό του 2017; Δεν πληρώθηκαν τα καύσιμα που κατανάλωσαν
τα οχήματα του Δήμου από 1ης Απριλίου μέχρι τέλος Μαΐου το έτος 2017,
χρονικό διάστημα κατά το οποίο δεν είχε εγκριθεί ο προϋπολογισμός του
2017, δεν έχει σχέση το τεχνικό πρόγραμμα με αυτό; Δεν πληρώθηκαν τα
μισθώματα που καταβάλουμε για το ΚΑΠΗ που νοικιάζουμε στο Μαντούδι.
Δεν πληρώθηκαν τα τηλεφωνικά τέλη αυτών των δύο μηνών, δεν
πληρώθηκαν οι μισθοί των Αντιδημάρχων και των Προέδρων των Τοπικών
Κοινοτήτων. Τι μπορούμε να πούμε κ. Πρόεδρε σ' αυτούς, ότι δε φταίμε εμείς,
αλλά ο Χατζηπετρής; Εμείς λέω φταίμε. Θα πρέπει…
Θα πρέπει κ.Πρόεδρε να τα σκεφτούμε όλα αυτά και να πράξουμε
διαφορετικά, να πράξουμε αλλιώς και το αλλιώς είναι προς την κατεύθυνση
του οφέλους των συνδημοτών μας, προσωπικά αυτό προσπαθώ να κάνω κι
αυτό θα συνεχίσω να το κάνω. Ψηφίζω…

Λιαγκάκης Ευστάθιος: Για να σοβαρευτούμε λίγο, κάποτε το τεχνικό
πρόγραμμα ήταν όντως μια σοβαρή υπόθεση μέσα στα πλαίσια του Δήμου,
κάποτε.
Τώρα το τεχνικό πρόγραμμα είναι για να καθόμαστε εδώ πέρα να
κοροϊδεύουμε ο ένας τον άλλον και να τσακωνόμαστε, χωρίς να υπάρχει
λόγος και ουσία, και θα εξηγήσω γιατί το λέω τώρα αυτό.
Έχουν περάσει τώρα όχι μόνο την παρούσα τελευταία περίοδο με τον
Καλυβιώτη δηλαδή Δήμαρχο, έχουν περάσει τρία προγράμματα. Άλλα τόσα 4
είχανε περάσει με την προηγούμενη δημοτική αρχή. Πόσα απ αυτά τα έργα
που είχαν γραφτεί στα τεχνικά προγράμματα γίνανε πράξη στη διάρκεια των
ετών που σ' αυτά τα τεχνικά προγράμματα αναφερόντουσαν μέσα στα έτη,
πόσα;
Να σου πω εγώ τι φταίει. Κάτσε να πάμε σιγά-σιγά να βρούμε τι φταίει.
Φταίει το ότι καθόμαστε εδώ μέσα όλοι και αποδεχόμαστε μια πολιτική,
αναφέρθηκε ο Γιάννης ο Στεργίου λίγο, αυτά είναι όμως ζητήματα που θα τα
δούμε λίγο καλύτερα στον προϋπολογισμό, αποδεχόμαστε μια πολιτική που
λέει ότι για να δουλέψει ο Δήμος, θα πρέπει να φορτώσει με βάρη τους

πολίτες, γιατί η κρατική επιχορήγηση όλα αυτά τα χρόνια κόβεται, κόβεται,
κόβεται και συνεχίζει να κόβεται μέχρι να γίνει μηδενική.
Από τη στιγμή λοιπόν που εμείς καθόμαστε εδώ πέρα και το παίζουμε
δημοτικοί άρχοντες, κι έχουμε πιάσει καρέκλες, και αποδεχόμαστε την
πολιτική αυτή και λέμε «σφάξε με πασά μου να αγιάσω» έχουμε μερίδιο όλοι
στην υπόθεση αυτή.
Κι ερχόμαστε σήμερα εδώ μέσα να συζητήσουμε τεχνικό πρόγραμμα, όπως
ήρθαμε και πέρσι για να τσακωνόμαστε μόνο και μόνο για να βγάζουμε τα
εσώψυχά μας και στην ουσία να μη γίνεται τίποτα.
Να πιάσουμε την ουσία του τεχνικού προγράμματος τώρα τη φετινή, πλάκα
μας κάνετε; Αφήσατε τώρα τα κανάλια και αυτά που είχατε τρία χρόνια μέσα,
δύο χρόνια πόσο θα είχατε και περιλάβατε τα νεκροταφεία; Αφήστε τα κανάλια
τώρα, τα όμβρια ύδατα και περιβάλλατε τα νεκροταφεία, να φτιάξετε κελιά για
τα νεκροταφεία. Ε, και λοιπόν; Τι κάνεις έτσι μωρέ Καντζούρα κι εσύ τώρα και
με τσαντίζεις; Δεν το έχεις διαβάσει το τεχνικό πρόγραμμα; Σε όλα τα χωριά
τώρα φτιάχνεται στα νεκροταφεία κελιά. Αφήστε τα άλλα, τα φτιάξατε τα άλλα.
Τα άλλα να φτιάξατε, να σας πω τι άλλο φταίει; Φταίει που ήρθε εδώ πέρα ο
Περιφερειάρχης και το μόνο που είπε ο Δήμαρχος ήταν για τα μουσεία. Δεν
είχε άλλα ζητήματα να του πει, αυτό μόνο ήτανε. Αυτό ήταν το θέμα.
Αντιπλημμυρικά, ολοκληρώθηκαν;
Δεν έχει βρέξει εδώ πέρα, άμα βρέξει όλο το βουνό θα κατέβει κάτω. Δεν έχει
βρέξει γενικότερα στην περιοχή, γιατί άμα βρέξει τα ποτάμια έχουν χρόνια να
καθαριστούνε, οι δρόμοι είναι να μην πω τι είναι, οι αγροτικοί δρόμοι είναι
ακόμα χειρότεροι. Δε στρωθήκανε που δεν στρωθήκανε, παίρνουν απ' τον
άλλον, πρέπει να σκάψουμε εκεί πέρα τις γούβες, μπορούμε να περάσουμε.
Ένα μέτρο νερό μέσα πιάνουν. Ούτε για εκείνο δεν έχουμε καύσιμα, αλλού
έχουμε καύσιμα όμως.
Τι φταίει, να όλα αυτά φταίνε. Φταίει η αντιπαλότητα εδώ πέρα, κολοκύθια
στο πατερό φταίει! Κι αυτοί παίζουν παιχνίδι και ο άλλος παίζει παιχνίδι.
Πέρσι δηλαδή που βάλανε δεν το ψηφίζανε στην αρχή, βάλανε μετά
προτάσεις, το ψηφίσανε. Ε, τι υλοποιήθηκε; Και καθόμαστε τώρα εδώ πέρα
και λέμε κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας.
Είναι απλά μία προϋπόθεση για να έρθει ο προϋπολογισμός. Και τι είναι
προϋπολογισμός; Τι είναι ο προϋπολογισμός που θα έρθει; Θα το πούμε εκεί
πέρα μετά. Δηλαδή γιατί να καθόμαστε και να συζητάμε και να παίρνουμε
στόμφο, και να λέει ο Παζάρας αυτά που λέει, για να δικαιολογήσει προφανώς
άλλα πράγματα, γιατί δεν μπορεί να πει ότι αυτή η πολιτική που εφαρμόζεται
εδώ μέσα έχει καταντήσει το Δήμο σ' αυτά που τον έχει καταντήσει. Γι αυτό τα
λέει αυτά τώρα και πάει να παίξει κι αυτός σε αυτό το παιχνίδι.

Κουκουρίκος Ηλίας: Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, η αδυναμία της
Εκτελεστικής Επιτροπής να εκτελέσει τα ψηφισθέντα προηγούμενα τρία
τεχνικά προγράμματα, είχε σαν αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να έχουμε στο
Ταμείο του Δήμου 1.137.000 ευρώ διαθέσιμα για το τεχνικό πρόγραμμα του
2018.
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που έχουν κατατεθεί από την
Εκτελεστική Επιτροπή στο προς έγκριση τεχνικό πρόγραμμα του 2018, οι
τρεις Δημοτικές Ενότητες μοιράζονται αναλογικά 910.000 ευρώ και
περισσεύουν 227.000 ευρώ που αφορούν έργα για το σύνολο του Δήμου.
Είχε λοιπόν η Εκτελεστική Επιτροπή τη δυνατότητα, να συντάξει ένα τεχνικό
πρόγραμμα, αν μη τι άλλο καλύτερο από τα προηγούμενα.
Αυτό που έπρεπε να κάνει, ήταν να κωδικοποιήσει τις προτάσεις των
Τοπικών Συμβουλίων, να προσθέσει τις δικές της προτάσεις και ενδεχομένως
αυτές που υπήρχαν από κάποιους δημοτικούς συμβούλους, οι οποίοι είχανε

κι αυτοί καταθέσει τις δικές τους προτάσεις, να τις αξιολογήσει, να τις
ιεραρχήσει, και να φέρει ένα τεχνικό πρόγραμμα, που δε θα είναι όπως το
σημερινό, αυτό που έχουμε μπροστά μας, μία επανάληψη των τριών
προηγούμενων τεχνικών προγραμμάτων, με κάποιες προσθαφαιρέσεις.
Κι επειδή κριτικάρω, και κριτικάρω αρνητικά, έχω την άποψη κι αυτό θα
κάνω, ότι όταν κριτικάρεις πρέπει να κάνεις και τις προτάσεις. Όταν λες ότι
αυτό δεν είναι σωστό πρέπει να κάνεις και προτάσεις.
Προτείνω λοιπόν κάποια έργα, θεωρώ ότι είναι έργα, μάλλον οι προτάσεις
μου είναι εφικτές και ρεαλιστικές και θα αποφασίσει στη συνέχεια το Δημοτικό
Συμβούλιο αν τις κάνει αποδεκτές ή όχι.
Πρώτο έργο που προτείνω είναι το έργο η συνέχιση του γηπέδου των Ροβιών,
11.000 ευρώ εδώ και τρία χρόνια, η Εκτελεστική Επιτροπή δεν κατάφερε να
το απορροφήσει, και ερχόμαστε πάλι φέτος τον 4ο χρόνο το 4ο τεχνικό
πρόγραμμα που συντάσσουμε, κι έχουμε πάλι 11.500 ευρώ.
Προτείνω λοιπόν 40.000 ευρώ συν τα 11.500, 51.000 ευρώ για να συνεχιστεί
το έργο κανονικά. Από που θα πάρουμε τα χρήματα; Όταν τελειώσω την
τοποθέτησή μου αναλυτικά θα σας αναφέρω.
Θεωρώ ότι δικαιούνται οι Ροβιές ένα γήπεδο, τα έσοδα που έχουμε από τους
επαγγελματίες των Ροβιών, είναι πολλαπλά, συγκριτικά με αυτά που εμείς, με
τις υπηρεσίες που εμείς σου παρέχουμε. Κάποιοι δεν ξέρω, που ασκούν
εξουσία έχουνε πρόβλημα με τον αθλητισμό. Δικαίωμά τους, δεν είναι
δικαίωμά τους όμως να στερούν τη δυνατότητα από νέους ανθρώπους, να
ασχοληθούν οι ίδιοι με τον αθλητισμό. Το σωματείο, ποδοσφαιρικός σύλλογος
Ροβιών διαλύθηκε. Έχουνε φύγει τα παιδιά κι έχουνε πάει δεξιά, αριστερά σε
όμορες ομάδες.
Είπα, κοιτάξτε να δείτε, έχω μία εφημερίδα εδώ, η οποία λέει χλοοτάπητα
στο γήπεδο του Σταυρού, υπογράφηκε προγραμματική σύμβαση μεταξύ του
Δημάρχου των Μεσσαπίων και της Γεν. Γραμματείας Αθλητισμού για
χλοοτάπητα, τοποθέτηση χλοοτάπητα στο γήπεδο Σταυρού 51.000 ευρώ. Το
ίδιο έχει συμβεί και με την Ιστιαία. Η κ. Ευσταθίου η Δήμαρχος Ιστιαίας
Αιδηψού υπέγραψε σύμβαση με τη Γεν. Γραμματεία Αθλητισμού για
χλοοτάπητα στο γήπεδο των Ωρεών. Οι άνθρωποι τρέχουνε, οι Δήμαρχοι
τρέχουνε, προσπαθούν, διεκδικούν. Ο δικός μας Δήμαρχος είναι κλεισμένος
στο καβούκι του και μηνύει τον έναν, μηνύει τον άλλον, το παίζει εισαγγελέας.
Το δεύτερο έργο είναι ανάπλαση του τετραγώνου έξω από το κτίριο Μελά.
Υπάρχει στο τεχνικό πρόγραμμα με 5.500 ευρώ. Θέλω να ρωτήσω τον φίλο
μου τον κ. Κατσούρα Δημήτρη τι θα κάνουμε με 5.500; Γιατί το βάλατε; Για να
μας κοροϊδέψετε; Αυτό το τετράγωνο που έχω πει να γίνει, το έχω αναφέρει
κατ’ επανάληψη και έχω πει να υπάρξει πλακόστρωση. Είναι ένα μέτρο απ'
την παραλία. Ο κόσμος ο πρώτος που βγαίνει από το λιμάνι πάει προς τα
πάνω, είναι σε άθλια κατάσταση
Τρίτο έργο, επέκταση του φωτισμού στη Λίμνη. Θα ήθελα να παρακαλέσω να
κάνετε αποδεκτό αυτό το αίτημα, υπάρχει στο νεκροταφείο από πάνω ο
δρόμος που πάει προς του Προφήτη Ηλία, έχει 4-5 σπίτια, είναι μες το δάσος
κυριολεκτικά. Οι άνθρωποι δεν έχουνε ένα στύλο και φοβούνται τα βράδια να
βγούνε έξω από το σπίτι τους. Μες τη Λίμνη είναι, συνδημότες μας είναι.
Πληρώνουν δημοτικά τέλη.
Και ένα στύλο επίσης θα πρότεινα να βάλουμε στο Αγνάντι, της Βαγγελίτσας
της Τσαμπάνη που έχει την καφετέρια και το ξενοδοχείο από κάτω. Όταν
κατεβαίνεις από εκεί είναι τραγική κατάσταση. Μου το έχεις πει κι εσύ
Δημήτρη κάποια στιγμή που είχες πάει να δεις ένα ποδόσφαιρο και
κατεβαίνοντας διαπίστωσες ότι είναι μια κατάσταση τραγική.
Το τέταρτο έργο που προτείνω, αφορά τον Κηρέα και τον Νηλέα.

Πρότασή μου είναι, να ενταχθεί στο τεχνικό πρόγραμμα η βελτίωση και
ασφαλτόστρωση του παραλιακού δρόμου που συνδέει την Κρύα Βρύση με
την παραλία Αγ. Άννας. Είναι ένα έργο σημαντικό, έργο πνοής θα το
χαρακτήριζα, σε μία διαδρομή πανέμορφη που θα αναδειχτεί ακόμα
περισσότερο αν βελτιωθεί και ασφαλτοστρωθεί ο δρόμος.
Και εδώ έχω αγαπητοί συνάδελφοι, αυτά είναι αιτήματα των δημοτικών
σχολείων, των Διευθυντών των Δημοτικών Σχολείων, που έχουνε ξεκινήσει τα
αιτήματα αυτά από το 2015, επαναλαμβάνονται το 2016 και το 2017 χωρίς να
έχει πραγματοποιηθεί, χωρίς να έχει εκτελεστεί ούτε ένα έργο.
Παίρνουμε 17.000 ευρώ το χρόνο για σχολικά κτίρια. Που πάνε αυτά τα
χρήματα; Εφέτος είδα στο τεχνικό πρόγραμμα κάποια λεφτά, ευελπιστώ ότι
θα φροντίσει η Εκτελεστική Επιτροπή να εκτελεστούν κάποια έργα και στα
δημοτικά σχολεία.
Και τώρα πάμε στη χρηματοδότηση. Γήπεδο Ροβιών, αφαιρούμε 35.000 από
το έργο ασφαλτοστρώσεις οδών Ροβιές-Μαρούλι, Ροβιές-Ηράκλης, 5.000 από
το έργο επισκευή αγροτικού ιατρείου, σύνολο 40.000 ευρώ, συν 11.000 που
υπάρχουν 51.000.
Ανάπλαση οικοδομικού τετραγώνου κτιρίου Μελλά, 15.000 από την
κατασκευή τεχνικών για αντιπλημμυρική προστασία, αφορά τη Λίμνη αυτό,
έτσι; Και 5.500 που υπάρχουνε 20.500, μπορεί να γίνει ένα ξεκίνημα
τουλάχιστον.
Επέκταση φωτισμού 5.000 από τις 35.000 για ασφαλτοστρώσεις στη Λίμνη,
μένουν 30.000, έχει συνολικά αυτό το κονδύλι 35.000, μένουνε λοιπόν 30.000.
Χρήματα για έργα που αφορούν το σύνολο του Δήμου, υπάρχον οι 227.000,
από τις οποίες παίρνουμε τις 60.000, προτείνω δηλαδή.
Και για το έργο βελτίωση και ασφαλτόστρωση Κρύας Βρύσης Αγκάλης.
20.000 για την κατασκευή τεχνικών προσπέλασης ποταμού σύνδεσης
Σκεπαστή-Αμέλαντες. 35.000 βάζουμε στις ασφαλτοστρώσεις Ροβιές-
Μαρούλι, Ροβιές-Ηράκλης, αυτές που είχα αφαιρέσει, πιστεύω να γίνομαι
κατανοητός.
Αυτές είναι οι προτάσεις μου, νομίζω ότι είναι εφικτές, είναι ρεαλιστικές. Δεν
αφαιρείται εκτός από ένα έργο, απλά προσθέτονται κάποια καινούργια.
Χρήματα υπάρχουνε, δεν παίρνουμε από κάπου, τα βγάζουμε και τέρμα το
τελειώνουμε αυτό το έργο. Εν πάση περιπτώσει αυτή είναι η πρόταση η δική
μου. κ. Πρόεδρε σας ευχαριστώ πολύ.

Αρβανίτης Παναγιώτης: Πέρσι στο προηγούμενο τεχνικό πρόγραμμα, το 3ο
αν θυμάμαι κατά σειρά, είχα πει για την απορροφητικότητα του τεχνικού
προγράμματος, ότι είχαμε καταφέρει να κάνουμε ένα ακόμα στο Δήμο μας
αρνητικό ρεκόρ, γιατί είχαμε φτάσει να έχουμε γύρω αν θυμάμαι καλά στο 9%.
Στο 9% μιας χρονιάς γύρω στο 1,2% ήτανε συνολικά, αν πάρουμε υπόψη μας
όλη τη ΣΑΤΑ όλων των ετών.
Αυτό σημαίνει ότι αφού πέρασε ένας χρόνος και το αποτέλεσμα ήταν ένα
μηδενικό, καταλαβαίνετε ότι το 1,2% έχει φτάσει περίπου στα μισά. Τώρα αν
δεν είχαμε πέρσι αρνητικό ρεκόρ, φέτος το έχουμε αποκτήσει σίγουρα.
Φέτος το τεχνικό πρόγραμμα έχει ένα χαρακτηριστικό και ποιο είναι αυτό;
Επειδή ακριβώς η απορροφητικότητα είναι περίπου στο μηδέν τα τρία
πρώτα χρόνια, έχει μαζευτεί ένα αξιόλογο ποσό στα οποία αναφέρθηκε και ο
συνάδελφος ο Ηλίας, με αποτέλεσμα να μας δίνεται η δυνατότητα να μην
κάνουμε μικρά έργα με απευθείας αναθέσεις, αλλά πιο μεγάλα έργα, έργα
υποδομής θα έλεγα, με διαγωνισμούς τα οποία θα πιάσουν τόπο, θα φανούν
δηλαδή και θα εξοικονομήσουμε και χρήματα από τις δημοπρασίες που θα
γίνουνε.

Ενδεικτικά θέλω να αναφέρω, ότι, δε θα κουράσω καθόλου, τελειώνω,
ενδεικτικά θέλω να αναφέρω ότι το πνεύμα του φετινού τεχνικού
προγράμματος και με τα χρήματα που έχουν δοθεί και μας δίνεται η ευκαιρία
να μπούμε σε έργα υποδομής, θα αναφέρω δύο, τα οποία έχουν σχέση με
οδοποιία. Η οδοποιία όμως, όχι απλώς ασφαλτόστρωση δρόμων, οδοποιία
που έχει σχέση με την ασφάλεια των κατοίκων, δύο χαρακτηριστικά
παραδείγματα θα αναφέρω.
Το ένα το γνωρίζουμε πολύ καλά και είναι στη Βλαχιά και βάζαμε 2.000 και
3.000 και 5.000 και μας δίνεται επιτέλους η ευκαιρία, να το μεγαλώσουμε αυτό
το ποσό και να δώσουμε μια λύση εκεί στη Βλαχιά.
Και το άλλο είναι στον περιβόητο δρόμο, είναι θαύμα που δεν έχουμε
θρηνήσει θύματα μέχρι τώρα, είναι μετά την παραλία της Αγ. Άννας,
πηγαίνοντας προς το Αχλάδι. Εκείνος ο δρόμος ο οποίος είναι ντροπή για τον
Δήμο μας να έχουμε τέτοιο δρόμο για την περιοχή μας.
Δεν είναι λοιπόν η ευκαιρία να πάρουμε το μήνυμα απ' αυτή την απραξία
των τριών τελευταίων ετών και να κάνουμε ένα τεχνικό πρόγραμμα επιτέλους,
το οποίο θα μας αποφέρει κάποια έργα υποδομής στο Δήμο μας;
Είχαμε κάνει αρκετοί σύμβουλοι έγγραφο, στο οποίο ζητάγαμε από την
Εκτελεστική Επιτροπή και βασικά όταν λέμε Εκτελεστική Επιτροπή εννοούμε
τον Πρόεδρο της Εκτελεστικής, συγκέντρωση προτάσεων των Τοπικών
Κοινοτήτων, γνωστοποίηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για τα ακριβή ποσά από
τη ΣΑΤΑ παλαιών ετών και τρέχοντος, για να δούμε συγκεκριμένα και όχι
αόριστα ότι έχουμε χρήματα και πάμε για τεχνικό πρόγραμμα. Και έγγραφα τα
οποία να μας λένε ποια είναι τα εκτελεσμένα, ποια είναι τα συνεχιζόμενα και
ποια είναι τα προγραμματισμένα μέχρι το τέλος της χρονιάς, για να μπορούμε
να κάνουμε κάποιες προτάσεις.
Η αδιαλλαξία όμως του Προέδρου της Εκτελεστικής Επιτροπής ή αν θέλετε,
το ότι δεν έβρισκε χρόνο ίσως γιατί όπως είπα πιο μπροστά έχει αφιερώνει
πολύ χρόνο στο να πηγαίνει στους εισαγγελείς και να κάνει καταγγελία σε
Προέδρους και να κάνει αγωγές, δεν του έδωσαν το χρόνο λοιπόν να μας
απαντήσει για όλο αυτό το θέμα. Εκτός αν δεν είναι αυτός ο λόγος και είναι
απλώς επειδή, τι να πει, μηδέν από μηδέν, μηδέν, σου λέει τι να απαντήσω;
Λοιπόν, επίσης θέλω να πω κι ένα άλλο, για λόγους πολιτικής, δεν το
κρύβω, για λόγους πολιτικής και τακτικής, θα πρέπει οπωσδήποτε να
βγάλουμε κάποιο ή κάποια έργα, αυτά που έχουμε πει, στο Κυμάσι. Σε αυτό
το κτήμα, το οποίο εμείς σαν Δημοτικοί Σύμβουλοι δεν το παραδίδουμε άνευ
όρων. Δε σηκώνουμε ψηλά τα χέρια. Αν θέλει ο Δήμαρχος να τα σηκώσει,
εμείς δε σηκώνουμε ψηλά τα χέρια γι αυτό το θέμα. Έχουμε δώσει το μήνυμα
στην κυβέρνηση, στους Υπουργούς, αυτοί έχουνε τις ευθύνες, το έχουμε πει
για τις ευθύνες του Υπουργείου, και του Υπουργείου Οικονομικών και του
Υπουργείου Εσωτερικών παλιότερα, θα αναλάβουν τις ευθύνες τους και θα
κάνουμε έργα εκεί στο οικόπεδο το οποίο μας ανήκει. Άρα θα πρέπει να είναι
μέσα στο τεχνικό πρόγραμμα, γιατί το μήνυμα που περνάει απ' αυτό το
τεχνικό πρόγραμμα εμένα προσωπικά δε μου αρέσει για το συγκεκριμένο
θέμα.
Υιοθετώ εγώ προσωπικά όλες τις προτάσεις και του Προέδρου της Αγ.
Άννας γιατί πράγματι είναι ένα έργο που θα μείνει αυτό, δεν είναι ένα έργο
βιτρίνας η στέγη του Γυμνασίου, αν είναι δυνατόν! Λεφτά μπορούν να
βρεθούν σε συνεργασία και με τις Σχολικές Επιτροπές και με άλλους πόρους,
αλλά ας βοηθήσουμε κι εμείς από το τεχνικό πρόγραμμα, να ξεκινήσει αυτή η
προσπάθεια, όπως και με τις τεκμηριωμένες προτάσεις του συναδέλφου του
Ηλία.

Όταν λοιπόν μπει το τεχνικό πρόγραμμα και πιστεύουμε πολύ σύντομα σε
αυτή τη διαδικασία, εμείς είμαστε πρόθυμοι να το ψηφίσουμε.

Βούλγαρης Αναστάσιος : κ. Πρόεδρε κάθε χρόνο στο ίδιο έργο θεατές, Κάθε
χρόνο ερχόμαστε εδώ, λέμε τα ίδια, τα ίδια, τα ίδια, το αποτέλεσμα μηδέν.
Καταρχήν, έπρεπε πριν ξεκινήσει η συζήτηση του τεχνικού προγράμματος, να
γίνει απολογισμός, το λέει ο νόμος. Ποιος θα μας κάνει τον απολογισμό του
προηγούμενου τεχνικού προγράμματος; Ήρθε κανείς εδώ να μας ενημερώσει
τι έγινε, τι δεν έγινε και όλα αυτά;
Υποχρεωμένος λοιπόν ήτανε ο Δήμαρχος να παρευρίσκεται εδώ και να
ενημερώσει το σώμα να κάνει τον απολογισμό του. Έτσι λέει ο νόμος.
Απαξιεί όμως ο Δήμαρχος να έρθει και απ’ ότι πιστεύω τον απολογισμό, γιατί
πρέπει να κάνουν απολογισμό θα τον κάνει ο εκάστοτε Αντιδήμαρχος.
Εγώ δεν είδα κανέναν Αντιδήμαρχο να ενημερώσει το σώμα και να κάνει
απολογισμό, εκτός αν δεν ισχύει αυτό που λέω, που πιστεύω ότι ισχύει, ότι
πριν την ψήφιση και τη συζήτηση του τεχνικού προγράμματος πρέπει να
γίνεται απολογισμός. Κανένας δεν το ανέφερε αυτό. Δηλαδή τι να ψηφίσω; Τι
να ψηφίσω; Τα ίδια έργα επί τέσσερα χρόνια; Τι να ψηφίσω; Που δεν έγινε
τίποτα; Τι να ψηφίσω;
Αυτό που είπε ο συνάδελφος ο Παναγιώτης, ότι βάλαμε κάποια έργα να
γίνουν στο Κυμάσι και ο κ. Δήμαρχος εδώ μας είπε, εγώ θα πάω να κάνω
έργα σε ξένο οικόπεδο; Απάντηση Δημάρχου που διεκδικούμε σαν Δήμος ένα
οικόπεδο διαμάντι μέσα στο Κύμασι και η απάντησή του είναι εγώ θα πάω να
κάνω έργα σε ξένο οικόπεδο; Μα αφού αυτή είναι η προϋπόθεση, αυτό μας
απάντησε το Υπουργείο, τι θα κάνουμε δηλαδή;
Για να το ξαναπάρουμε πάλι πίσω πρέπει να κάνετε αυτά τα έργα. Ήταν
απάντηση αυτή; και περιμένει μετά να ψηφίσουμε τεχνικό πρόγραμμα;
Και όλα αυτά που είπανε οι υπόλοιποι συνάδελφοι συμφωνώ, γι αυτό και δε
θα ψηφίσω το τεχνικό πρόγραμμα για άλλη μια φορά.

Γιαννιός Κων/νος: Είχαμε ζητήσει κάποια έγγραφα κάποια στιγμή και ο
Πρόεδρος τα είχε ζητήσει, ο Δήμαρχος μας έστειλε χαρτιά ότι πρέπει να
ψηφίσουμε τον προϋπολογισμό και το τεχνικό πρόγραμμα βάσει του νόμου,
γιατί θα διωχθούμε ποινικώς.
Λοιπόν, όσον αφορά τώρα το τεχνικό πρόγραμμα, ούτε εγώ θα το ψηφίσω,
βέβαια θα το ψηφίσω εφόσον και όταν ενσωματωθούν οι προτάσεις των
συναδέλφων που ακούστηκαν σήμερα είμαι πρόθυμος να το ψηφίσω. Αυτή
τη στιγμή δε θα το ψηφίσω.

Η κα Φλώκου –Κωνσταντάκη Σοφία λόγω ασθενείας αποχώρησε από την
αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου λίγο πριν την ψηφοφορία δηλώνοντας ότι
ψηφίζει μόνο τους Κ.Α που αφορούν τις παιδικές χαρές. (Δεν λήφθηκε υπόψη
η ψήφος της λόγω απουσίας της κατά την ψηφοφορία).
Το δημοτικό συμβούλιο ύστερα από διαλογική συζήτηση κι ανταλλαγή
απόψεων κι αφού έλαβε υπόψη του τα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά που
τηρούνται στο αρχείο του Δήμου
ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ Α π ο φ α σ ί ζ ε ι
Δεν εγκρίνει το τεχνικό πρόγραμμα έτους 2018 όπως έχει. Να
ενσωματωθούν στο ήδη υπάρχον τεχνικό πρόγραμμα οι προτάσεις των
δημοτικών συμβούλων και του προέδρου της τοπικής κοινότητας Αγ. Άννας ,
όπως διατυπώθηκαν κατά την διάρκεια συζήτησης του θέματος και
καταγράφονται στο εισηγητικό τμήμα της παρούσης απόφασης.
Να επανέλθει το θέμα του τεχνικού προγράμματος για συζήτηση και ψήφιση
σε επόμενη συνεδρίαση αφού το επεξεργαστεί η Τεχνική Υπηρεσία του
Δήμου.

Την πρόταση ψήφισαν οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ Χατζής Ανδρέας, Γιαννιός
Κων/νος, Αρβανίτης Παναγιώτης, Κουκουρίκος Ηλίας, Αλατζάς Ευάγγελος,
Βούλγαρης Αναστάσιος, Τάρλας Κυριάκος , Λιαγκάκης Ευστάθιος,
Κανελλόπουλος Ιωάννης, Στέφου Κυριακής, Μουργιάς Ιωάννης, Καντζούρας
Ιωάννης, Στεργίου Ιωάννης (Ψήφοι δέκα τρεις-13-)
Μειοψηφούντων των δημοτικών συμβούλων κ.κ. Παληού Ευστρατίου,
Κατσούρα Δημητρίου ,Γεωργάκαινα Ελένης ,Περήφανου Νίκης ,Παζάρα
Βασιλείου (Ψήφοι πέντε-5-)
Συντάχθηκε το παρόν πρακτικό και υπογράφεται ως κατωτέρω:
O Πρόεδρος H Αντιπρόεδρος
Χατζής Ανδρέας Στέφου Κυριακή
ΤΑ ΜΕΛΗ
Γεωργάκαινα Ελένη
Γιαννιός Κων/νος
Κατσούρας Δημήτριος
Παληός Ευστράτιος
Αρβανίτης Παναγιώτης
Περήφανου Νίκη
Τάρλας Κυριάκος
Βούλγαρης Αναστάσιος
Αλατζάς Ευάγγελος
Κουκουρίκος Ηλίας
Στεργίου Ιωάννης
Κανελλόπουλος Ιωάννης
Μουργιάς Ιωάννης
Καντζούρας Ιωάννης
Παζάρας Βασίλειος
Λιαγκάκης Ευστάθιος

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.